راهنمای سفر به ترکیه

نکات مهم در سفر به کشور ترکیه

راهنمای سفر به ترکیه

نکات مهم در سفر به کشور ترکیه

در این وبلاگ سعی میکنم مقالات و مطالب مرتبط به سفر به ترکیه رو براتون منتشر کنم.

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

آیا تاکنون دقت کردهاید که چقدر حسابدار بیپول اطرافتان وجود دارد؟ همین طور تعداد زیادی بانکدار، وکیل، کارگزاربورس و دلال معاملات ملکی. آنها به بسیاری از مسائل مالی آگاه هستند و اکثرا افرادی باهوش به شمار میروند، اما لزوما ثروتمند نیستند. پس چه میشود که بیشتر مواقع کسانی که تحصیلات دانشگاهی ندارند پولدار میشوند.


رازی که دانلود کتاب"پدر پولدار،پدر بیپول" آن را درشیوه فکر کردن میداند.

نبوغ مالی مرحلهای ذهنی است که میتوانیم از طریق آن مشکلات اقتصادی خود را حل کنیم. و دانلود کتاب از طریق نرم افزار کتاب خوان فیدیبو عنوان میکند: امروزه با جهانی متفاوتتر از گذشته مواجهیم. جهانی که لحظه به لحظه با پیشرفتهای فراوان در زمینه تکنولوژی رو به روست. هیچ کس گوی بلورین ندارد تا آینده را پیش بینی کند، اما یک امر قطعی است و اینکه تغییرات پیش رو، ورای واقعیت هستند. برای این تغییرات دو راه بیشتر نداریم: یا همچون گذشته و با کوله باری از اطلاعات قدیمی با عصر جدید مواجه شویم یا بادرایت و دوراندیشی و از طریق آماده سازی، آموزش و اگاه کردن نبوغ مالی خود و فرزندانمان به استقبال آینده رویم.

دانلود کتاب «پدر پولدار،‌ پدر بی‌پول» میگوید یکی از دلایلی که باعث میشود ثروتمندان هرروز ثروتمندتر شوند و اقشار متوسط و فقرا با بیپولی دست و پنجه نرم کنند این است که موضوع پول و چگونگی سرمایه گذاری و نیز استفاده از آن تنها در خانه آموزش داده میشود. در واقع بیشتر ما تنها از طریق والدینمان با پول آشنا میشویم. و "رابرت تی. کیوساکی" نویسنده کتاب پدر پولدار،پدر بیپول با درک این موضوع این کتاب را در حوزه موفقیت به رشته تحریر درآورده است.

این کتاب که با همکاری "شارون لچر" و ترجمه اعظم نایبی در بازار کتاب ایران موجود است را میتوان از طریق اینترنتی و دانلود کتاب هم تهیه کرد. کافی است نرمافزار کتابخوان فیدیبو را از طریق سایت فیدیبو و موتورهای جستجوگر جستجو کنید تا به این نرم افزاردسترسی پیدا کنید. و پس از نصب فیدیبو بر روی مویابل، تبلت و یا کامپوترهای شخصی و خانگی؛ میتوانید خرید کتاب در پدر پولدار، پدر بیپول را انجام داد.

فیدیبو اولین فروشگاه قانونی کتاب الکترونیکی است که امکان دسترسی به کتاب پدر پولدار،پدر بیپول را فراهم کرده است تا علاقمندان به علتهای بیپولی و پولداری پی ببرند و دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نکنند. چرا که دانلود کتاب میگوید هرچند مدارس تخصصهای گوناگون آموزش داده میشود اما هرگز نمیگویند چطور باید پولدار شد و پولدار ماند.

پس برای کسب این مهارتها پس از نصب نرمافزار کتابخوان فیدیبو یک حساب کاربری ایجاد کنید و با این حساب از فروشگاه فیدیبو میتوانید مهارتهای مالی را با دانلود کتاب پیدا کنید. چراکه خریدکتاب پدر پولدار،پدر بیپول نقطهی آغازی است برای کسانی که میخواهند بر آیندهی مالی خود کنترل داشته باشند.

رابرت تی. کیوساکی به مردم آموزش میدهد که میلیونر شوند. به همین دلیل مردم او را معلم مدرسه میلیونرها نامیدهاند. مهمترین عامل مشکلات مردم این است که آنها سالها در مدرسه درس میخوانند، اما هیچ چیز در مورد پول یادنمی گیرند؛ در نتیجه با دانلود کتاب میآموزند که برای پول کار کنند، اما هرگز یادنمی گیرند که چگونه پول را به خدمت بگیرند.

پدر پولدار،پدر بیپول داستانی حقیقی از درسهایی راجع به پول است که با خرید کتاب از طریق فیدیبو سامانه چندسکویی تولید و پخش کتاب الکترونیک در ایران از آن آگاه شد. رابرت تی. کیوساکی نویسنده امریکایی- ژاپنی در این کتاب درسهایی از دو پدرش میدهد. یک پدرش که با مدرک دکترا رئیس آموزش و پرورش بود، اما هرگز در اخر ماه پول کافی نداشت و ورشکسته از دنیا رفت. و پدر دیگرش که در سیزده سالگی مدرسه را ترک کرد و رفت تا یکی از ثروتمندترین مردان هاوایی شود. و نویسنده با دانلود کتاب توضیح میدهد که چگونه میتوانید پول را به سختی در خدمت خود به کار بگیرید، به جای اینکه شما برای آن کار کنید.

این کتاب نخستین بار در سال 1380 تحت عنوان " پدر پولدار، پدر بیپول" با ترجمه مامک بهادرزاده توسط انتشارات پیک نوین و سپس در سالهای مختلف تحت عناوین متفاوت توسط مترجمان و ناشران مختلف منتشر شده است. و در نرم افزار فیدیبو با انتشارات هورمزد میتوان خرید کتاب را انجام داد.

نشر هورمزد نشر جوان و پویایی است که با هدف انتشار آثار برتر حوزهی موفقیت پا به عرصه نهاده است و چاپ برترین کتابهای حوزهی موفقیت در سالهای گذشته رویکرد این نشر است تا راه زندگی شگفت انگیز را در اختیار مخاطب قرار دهد. و فیدیبو با خرید کتاب از نشر هورمزد حلقه واسط میان مخاطب و مولف و نشر شده است.

رابرت تی. کیوساکی چهارمین نسل ژاپنی- امریکاییهاست که در هاوایی به دنیا امد. و در خانوادهای فرهنگی رشدیافت. رابرت پیش از دبیرستان در نیویورک درس خواند و پس از فارغ التحصیلی به نیروی تفنگ داران دریایی آمریکا پیوست و به عنوان افسر و خلبان به جنگ در ویتنام رفت. در بازگشت از جنگ حرفهی تجاری او اغاز شد. و در سال 1977 شرکتی تاسیس کرد که اولین بار کیف نایلونی و موج سوار ولکرویی را به بازار عرضه کرد. و به محصولی چند میلیون دلاری جهان تبدیل شد. بدیت ترتیب او و محوصلاتش توصیر اصلی برخی مجلات موفقیت شدند.

با ترک تجارت او دوباره یک شرکت اموزشی بین المللی تاسیس کرد که در هفت کشور شعبه داشت و به آموزش تجارت و سرمایه گذاری دهها هزار دانشجو پرداخت. رابرت بعد از بازنشستگی در 47 سالگی، به سرمایه گذاری مستغلات و شرکتهای سهامی روی اورد. و در این فاصله هم علاقه او همواره اموزش بوده است. و در کلاسهای آموزشی، رابرت به مردم رازهای ثروتمندان را آموزش داد. او معتقد است ه نبوغ مالیای که در وجودتان خوابیده را باید بیدار کنید. نبوغی که که از طریق دانلود کتاب پدر پولدار،پدر بیپول بیدار میشود.

ثزوتمند برای پول کار نمیکند بلکه پول است که برای او کار میکند. اگر شما پول بیشتری میخواهید، طرز فکرتان را عوض کنید. بدانید که هر انسان خودساختهای، از نقطهای کوچک یا یک ایده اغاز کرده و سپس آن را گسترش داده است. با دانلود کتاب انچه در مغز شماست مشخص میکند که چه چیزی در دستانتان باشد. پول فقط یک اندیشه است. پس یاد بگیرید که چطور پول را به کار گیرید تا به سختی برایتان کار کند و زندگی شاد و راحتی داشته باشید.

شما از دو نعمت بزرگ برخوردارید: مغز و ووقتان. به خودتان بستگی دارد که با این دو نعمت چکار میکنید. با هراسکناسی که به دستتان میرسد، این شما و فقط خودشما هستید که قدرت تعیین سرنوشت خود را دارید. اگر احمقانه خرج کنید. انتخاب کردهاید که فقیر باشید. اگر آن را صرف پرداخت بدهیها کنید، به طبقهی متوسط میپیوندید و اگر روی مغزتان سرمایه گذاری کنید و چگونگی کسب دارایی را بیاموزید" ثروتمند بودن" را هدف و آیندهی خود قرار دادهاید. با دانلود کتاب از طریق نرم افزار فیدیبو تصمیم میگیرد که جزو فقرا، طبقه متوسط و یا ثروتمندان جامعه باشید زیرا هیچ کس این وظیفه را برعهده نخواهد گرفت.

  • ۹۶/۰۴/۲۶
  • امیر قربانی

نظرات (۱)

  • قیمت سنگ مصنوعی
  • سام.ممنون بابت مطالب خوب و وب خوبی که دارید.موفق باشید دوست عزیز

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی